2013. április 7., vasárnap

Medvehagymás túrópalacsinta


Ismét Nők Lapja Konyha, de most egy régebbi szám. Hogy pontosan melyik, azt nem tudom, mert momentán csak egy gyűrött fénymásolat van a birtokomban az ominózus oldalról. De egy biztos: a recept szuper! Eredetileg kétféle töltelékkel készül; pirított gombával és tejszínes pulykamellel. Mivel a húsvéti hosszú hétvégéből két napot így is a konyhában töltöttem, most csak egy könnyített verzió készült: a tetejére tejföllel kikevert tejszínes krémsajt és paradicsom kockák kerültek. No meg még egy kis medvehagyma. Így is fejedelmi vacsora kerekedett belőle :-) Egy picit változtattam csak a tésztán: a liszt diabetikus, tettem bele 1 kk szódabikarbónát, hogy könnyebb legyen a tészta, és a masszához kevertem egy evőkanál tejfölt is. A recept 6 db palacsintához van megadva, én inkább 4 nagyobbat sütöttem belőle, de lehet akár több picit is, ki hogy szeretné.


 Hozzávalók:
-25 dkg túró
-3 tojás
-4 evőkanál (6dkg) diabetikus liszt
-25 dkg medvehagyma
-olíva olaj a sütéshez
-1 evőkanál tejföl
-só
 A tetejére:
-200 g tejszínes tömlős sajt
-2 púpos ek tejföl
-frissen őrölt színes bors
-2 szem paradicsom
-apróra vágott medvehagyma.


Elkészítés:
A lisztet keverjük el a sóval és a szódabikarbónával. Adjuk hozzá a túrót és a tojásokat, keverjük el alaposan, majd a vékony csíkokra vágott medvehagyma 3/4-ét szórjuk bele és ezzel is dolgozzuk össze. Egy teflon serpenyőt kenjünk ki leheletnyi olajjal, forrósítsuk fel, és süssünk a masszából palacsintákat. (Mindkét oldalát szép pirosra!)  :-)  A krémsajtot keverjük össze a tejföllel, ízesítsük frissen őrölt borssal, és kenjük meg vele a palacsintákat. Szórjunk rá kocákra vágott paradicsomot és a félretett medvehagymát.
Ha ettetek még finomat...

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...