2013. április 13., szombat

Express paradicsomleves (diabetikus)


A paradicsomleves leggyorsabb és legegyszerűbb változata. Igazi menza- feeling. Én így szeretem.

Hozzávalók:
-500 g sűrített paradicsom
-1 l víz
-1 kis fej vöröshagyma
-1 darabka zeller (3 dkg)
-3 dkg diabetikus liszt
-2 ek olíva olaj
-kb. 3-4 dkg nyírfacukor (ízléstől függően)
-só


Elkészítés:
A sűrített paradicsomot a víz felével, a megpucolt darabka zellerrel és a megpucolt, félbe vágott hagymával tegyük fel főni. Ízesítsük sóval és nyírfacukorral. 15 percig hagyjuk rotyogni, majd hevítsük fel az olívát és pirítsuk meg rajta a lisztet. Engedjük fel hideg vízzel, keverjük el csomómentesen és adjuk a leveshez. Főzzük további 5-10 percig, és kész is van. Halásszuk ki belőle a zellert és a vöröshagymát. Levesbetétnek tehetünk bele barna rizst, vagy bulgurt. Én most erről a plusz szénhidrátról lemondtam a túrós palacsinta  javára, és menzás leves ide vagy oda, reszelt parmezánnal és friss bazsalikommal ettem a levest. 
:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...